Med fjärilar i magen

Herregud, jag har fjärilar i magen. Detta har aldrig hänt förut vid sådana här sammanhang. Aldrig. Det sammanhang jag talar om, är att ikväll ska jag åka iväg och träffa killen som jag varit intresserad av länge. Vi har träffats i allmänna sammanhang och pratat massor på sms och i telefon. Ikväll ska vi ses ensamma för första gången och jag är skit nervös. Detta är ytterst märkligt. Aldrig tidigare har jag kännt nervositet när det gäller killar. Betyder detta att jag är påväg att bli kär eller nått?

Nu hoppas jag iallafall att det går bra ikväll. Herregud, vad mesig jag låter. Dags att ta mig samman. Andas in. Andas ut. Detta är ingen stor grej. Eller? Nej, nu måste jag sluta skriva innan jag börjar fundera för mycket. Men ni kan väll önska mig lycka till ikväll iallafall? Det behöver jag, big time!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0