Jag hatar mitt fosterland

En liten fråga bara. Är det verkligen meningen att det ska vara gråmulet ute, smådugg/ösregn i luften och 10 grader varmt i JULI? Detta är ju seriöst helt sinnessjukt. Varför bor vi i Sverige egentligen? Kan någon tala om det för mig? Min åsikt är denna; Sverige är ett av de mest kassa länder i världen. Varför? Låt mig ge några exempel:

* Vädret är det absolut sämsta tänkbara
* Svenskar är stela och ospontana människor. Svenskar är verkligen inget roligt folk. Åk till USA och se hur underbara människorna är där så förstår ni vad jag menar.
* I Sverige är allt sinnessjukt dyrt. Priserna här är sjukt höga, både på mat, bränsle, kläder etc. Återigen så kan ni åka till USA så förstår ni vad jag menar. Då kommer ni fatta vilka överpriser vi sitter och betalar.
* I Sverige betalar man en sjukt hög skatt för att försörja andra människor som inte arbetar. Ca 50% av lönen går bort till skatt. Kan ni fatta det? Folk arbetar som sjur för att staten sen ska sno halva. Nej du, det känns inge vidare.

Vill ni ha fler exempel så säg till, jag har en jäkla massa mer exempel på varför Sverige är helkasst. Här tänker inte jag stanna hela livet, noooo way!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0