Good mornin' sunshines!

Rise and shine people! Ojoj vad trött jag är. Kom hem vid 3 igårkväll och ramlade, notera RAMLADE, i säng. Men jag somnade med ett leende på läpparna. Gårdagen gick bra. Riktigt bra faktiskt. Men fjärilarna i magen flaxar fortfarande omkring, fast nu är det kanske av andra anledningar än nervositet?

Föresten så noterade jag en lite smårolig grej igår när jag klev på tåget. En ung kille, sisådär 20 år, hängde över två säten och var heeelt däckad. Jag menar, klockan var 9? Festar verkligen folk så hårt att de däckar vid 9? Har någon av er gjort det någon gång? För mig är det obegripligt. Man missar ju hela kvällen på det sättet. Tänk er, man kliver in på festen, säger "Tjaaa!" sen sveper man en sjuttis och PANG, där låg han på backen. Givande kväll? Knappast.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0